Ceci est une archive non modifiable | This is an unmodifiable archive

Brèves

WebTV

Actualité de la scène

Compétitions

Forum
Index du forum > Counter-Strike:Global Offensive > Vidéos > No Regrets - Documentaire sur la Dreamhack Open de Stockholm
No Regrets - Documentaire sur la Dreamhack Open de Stockholm - 0 messages, 585 vues
1er message
Par dinng - 15/10/2015 17:18:38 - Modifié le 15/10/2015 17:20:26
DreamHack vient de sortir une after-movie de la dreamhack StockHolm. Plus un documentaire qu'une after-movie à mon goût.

Faites-vous plaisir. J'ai un peu la flemme de traduire la description mais je pense que vous n'en avez pas vraiment besoin, bilingues accomplis que nous sommes tous. :D

https://www.youtube.com/watch?v=n4KVqkWAOUE

A short documentary about the Major Qualifier at DreamHack Stockholm September, 22-26 September, where eight teams qualified to the Next Major at DreamHack Open Cluj-Napoca 28th October to 1st of November 2015.

Produced by DreamHack.TV and David Guvå. Thanks to Daniel 'Xyanide' Hagelin for in-game footage.

Watch 8 Challenger teams battle it out versus 8 Legends team 28th of October to 1st of November - live from Romania. DreamHack Cluj-Napoca is co-produced with PGL. DreamHack Open 2015 is sponsored by Monster Energy, EIZO, Intel, HyperX and Razer.
Page 1 sur 1